Twój zakres obowiązków - Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego - Weryfikacja i księgowanie dokumentów, w tym m.in. faktur, wyciągów bankowych, raportów kasowych i innych, - Uzgadnianie rozrachunków, - Przygotowywanie zestawień i raportów w excelu na potrzeby firmy, - Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, archiwizacja dokumentów, - Wsparcie działu księgowości w bieżącej pracy - Przyjmowanie, segregowanie i przygotowywanie dokumentacji księgowej - Pomoc przy przygotowywaniu danych do deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych - Współpraca z innymi działami firmy - Prace administracyjno-biurowe, bieżąca obsługa biura - Inne prace zlecone przez przełożonych Nasze wymagania - Wykształcenie kierunkowe (ekonomia, finanse, rachunkowość) lub w trakcie studiów, - Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności excel), - Dobra organizacja pracy własnej oraz terminowość, - Komunikatywność, systematyczność, odpowiedzialność, - Chęć uczenia się. - Mile widziana znajomość programów księgowych (Wapro). - Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (1-2 lata), To oferujemy - stałe godziny pracy od 8:00 do 16:00, - umowa na pełny etat na zastępstwo [okres około 1,5 roku], z możliwością przedłużenia współpracy - pracę w przyjaznym otoczeniu i miłej atmosferze w nowoczesnym biurowcu Skyres w Rzeszowie - możliwość udziału w szkoleniach, - ubezpieczenie grupowe,